Wednesday, June 10, 2009

Kemanakah Kau Menghilang

Saat terakhir aku berjumpa denganya waktu di PD tahun ni bulan 3 (masa anniversary Mama). Kami tidur sama, makan sama, berjalan sama. Kami semua berjumpa dengan penuh cerita yang hendak di kongsi, gosip-gosip hangat dan bergurau senda yang memang dah lama kami tak bergurau. Dia pun ada.

Sekarang dia jauh dari aku dan kawan-kawan aku. Aku teringat kat dia, aku SMS dia, tanya khabar. Sebab dia bakal menjadi ikatan orang. Mestilah kita kena update cerita dia kan. Tapi dia tak balas SMS aku. Beberapa hari kemudian aku SMS dia lagi. Maklum la kami kawan sejak di Matriks (tahun 2002) sampai masuk U yang sama. And of course we sleep together *dua-dua pengecut*..Dia tetap membisu. Aku tanya kawan aku "aini napa *tut* tak balas SMS aku?" Aini jawab "jap..aku cuba SMS dia".And she give the same answer -dia tak reply.

Aku masih tertanya-tanya apa yang terjadi kat dia since dia jauh dari keluarga, dari kami semua. Mungkinkah hp nya rosak atau hilang?? Mungkinkah dia marah kan aku?? (tak mungkin).Aku risau..yelah..takkan tak ingat kawan kot..


Bagi sesiapa yang mengenalinya, sila beritahu saya di no tel......*ceh! macam anak yang hilang lak* Tolong beritahu dia, kawan dia cari..huhuhu..


No comments:

Post a Comment