Wednesday, July 8, 2009

~Winter Sonata~

Yeah..macam pernah dengar je title ni..Aku tak tahiu kenapa aku suka betul cerita ni..Every year aku wajib tengok cd dia..Dan aku pelik setiap kali tengok aku mesti lupa jalan cerita dia and wajib menangis..Pelik betul perempuan ni kan..And now aku still tengok cerita ni, setiap kali balik rumah aku akan mengadap tv tengok cerita "Kecuali Cinta Mu"kat chanel 105, then aku masuk bilik tengok cd lak.Winter Sonata..
Walau banyak lagi cerita Korea yang best-best dan dibintangi oleh hero yang hensem lagi kacak bergaya, hati aku tetap berpaut pada ~winter sonata~..Lagu dia..pergghh!! menusuk jantung dan hati serta limpa aku *mungkin usus termasuk sedikit*..
Kesetiaan cinta seorang wanita dalam cerita ni memang aku tabik!..aku sendiri mungkin tak mampu jadi seperti dia *well dah nama ceritakan* aku memang selut laa..background cerita dia, view dia, sume menarik minat aku sehingga la sekarang..bayangkan cerita ni masa aku matriks (2002) sehingga sekarang still lagi mampu wat hati ku bergetar..






No comments:

Post a Comment